Bookshelf Tour 2014 #7

tirsdag den 7. oktober 2014

Nu er vi kommet til afslutningen af min Bookshelf Tour 2014. De to sidste hylder på de midterste reoler. De indeholder en god blanding af undgomslitteratur, krimi og bøger uden for kategori.



Hylde 14:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):
  • Fyre og Flammer og oppustelige bh'er af Cathy Hopkins (Fyre og Flammer 1)
  • Kære dumme dagbog, skal vi ikke bare sige, at det her aldrig er sket? af Jim Benton (Kære dumme dagbog 1)
  • Nettet strammes af Tim Bowler (Blade 3)

Hylde 15:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):
  • Dødens Jagt af Joe Hill
  • Svalens graf af Sissel-Jo Gazan
  • Kadaverdoktoren af Lene Kaaberbøl
  • Afsporet af Michael Katz Krefeld
  • Faldne Engle af Susan Moody
  • Morderisk bedrag af Dan Brown
  • Da Vinci Mysteriet af Dan Brown
  • Tankados Kode af Dan Brown
  • Flodens Folk af W. Michael Gear and Kathleen O'Neal Gear
  • Harry Potter og de vises sten af J. K. Rowling (Harry Potter 1)
  • Harry Potter og Halvblodsprinsen af J. K. Rowling (Harry Potter 6)
  • Sidste forelæsning af Randy Pausch
  • Manden der målte længdegraden af Dava Sobel
  • Ping - frøen der ledte efter et nyt vandhul af Stuart Avery Gold
  • Den sidste mohikaner af James Cooper
  • Lena Mukhinas Dagbog af Lena Mukhina
  • Vinden er min moder af Bear Heart
  • Icors æblehave af Bjørn Harvig
  • Vi er Våbenbrødre af Thomas Gravgaard
  • Rod - en fighters fortælling af Janus Nabil Bakrawi

Bemærkninger/Statistik:

De sidste to hylder byder på 47 bøger, hvoraf 15 er ulæste.

I alt giver det mig 253 bøger (80½ ulæste) + 3 opslags/guidebøger + 1 kindle

Kigger jeg med matematiske øjne på ovenstående tal, så er 31,5 % af mine bøger ulæste. Det er da ikke så slemt, vel?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar