Nyt på reolen #12: Fra skønne forlag

fredag den 5. september 2014

I den sidste tid er der kommet dejlige nye og skønne bøger hjem til mig sendt fra søde forlag. Jeg bliver så glad hver gang jeg får lov til at anmelde en bog for en forfatter eller et forlag, så tusind tak til jer. Denne gang har jeg fået disse fire skønheder:



  • I hunt killers (Jasper Dent 1) af Barry Lyga - Fra Rosinate & Co. Jeg troede egentligt kun at jeg ville modtage Maze Runner, men så lå der en bog mere i pakken. I hunt killers har jeg ikke hørt ret meget om og var egentligt ikke en bog jeg som sådan havde tænkt mig at læse, men nu må vi se. Jeg vil i hvert fald gøre et forsøg. Bogen udkommer på Høst & Søn d. 12. september.
  • Labyrinten (Maze Runner 1) af James Dashner - Ligeledes fra Rosinante & Co og denne bog er en jeg har glædet mig meget til. Det bliver spændende om den kan leve op til forventningerne. Bogen udkommer også den 12. september på Høst & Søn
  • Pigen fra Fenmarken (Aiñafablen 1) af Mikkel Wendelboe - Tilsendt af Skriveforlaget. Dansk fantasy som lyder interessant. Bogen udkommer 25. september.
  • Slaverne fra Socorro (Våbenbrødre 4) Af John Flanagan - Fra Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck. Jeg elsker John Flanagans bøger, så der gik ikke lang tid fra bogen kom til jeg begyndte at læse. Bogen udkom 29. august. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar