Bookshelf Tour 2014 #5

torsdag den 18. september 2014

Femte del af min rundvisning og nu er vi nået til den anden reol. Her starter vi med et par hylder fyldt med skønne danske forfattere.



Hylde 9:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):
  • Oprører af Louise Haiberg (Dæmondræberen 1)

Hylde 10:


Fra venstre mod højre (link fører til min anmeldelse af bogen):
  • Sirene af Lene Kaaberbøl mfl.
  • Skyggeporten af Lene Kaaberbøl
  • Dragens Kys af Josefine Ottesen

Bemærkninger/Statistik:

Se her har vi et par hylder hvor jeg har læst størstedelen af bøgerne. Det hænger til dels sammen med at nogle af bøgerne er barndomsfavoritter og at en del af dem er anmeldereksemplarer. Der er 48 bøger på de her hylder og kun 4 er ulæste.

I alt giver det mig 186 bøger (55½ ulæste) + 3 opslags/guidebøger

Ingen kommentarer :

Send en kommentar