Udstilling af specialet på Nordkraft

søndag den 22. juni 2014

Jeg har jo netop afleveret mit speciale og en del af afleveringen var en poster der præsenterede projektet. Vores poster er sammen med en masse andre projekter udstillet på Nordkraft netop nu.

Udstillingen bærer titlen: BÆREDYGTIGE LØSNINGER PÅ SAMFUNDETS PROBLEMER, men egentligt passer landinspektørprojekterne ikke rigtigt ind i den kategori. Ud over projekter fra Landinspektører er der projekter fra By-, Energi- og Miljøplanlægning samt Geografi.

Hvis I er i Aalborg, så er der mulighed for at smutte ind forbi Nordkraft og se hvad jeg og en masse andre har arbejdet med det sidste halve år. Udstillingen er åben indtil 30. juni og der er gratis adgang. 

Posteren som vi har lavet til vores projekt
Der er meget blandede meninger om hvorvidt det er godt eller skidt at vi skal lave denne poster til udstillingen, men i bund og grund, så synes jeg at det er en god ide. Når vi engang kommer i gang på arbejdsmarkedet skal vi trods alt kunne forklare de projekter og ideer vi har til folk der ikke kender fagområdet. Universitets 'undervisning' i hvordan vi skulle lave posterne var mildest talt mangelfuld, men jeg synes alligevel at vi er kommet frem til et godt resultat. Jeg synes i hvert fald at den er blevet god.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar