Nyt på reolen #9: Til anmeldelse

fredag den 6. juni 2014

Mens jeg pakker bøger i flyttekasser og stille og roligt flytter dem mod Fyn kommer der stadig bøger dumpende ind af postkassen. I den sidste tid har jeg modtaget 3 skønne bøger til anmeldelse. Alle tre bøger udkommer desuden i dag d. 6. juni 2014.


Den mystiske kiste af Karina Palm - venligst tilsendt af forfatteren og forlaget mellemgaard
Skæbne af Christina Bonde - venligst tilsendt af forfatteren og forlaget mellemgaard
Knust af Teri Terry - venligst tilsendt af Nyt Nordisk Forlag

Jeg glæder mig rigtigt meget til at læse Knust og finde ud af hvordan historien om Kyla, der i første bog (Slettet) fik slettet sin hukommelse, ender. Bogen er utrolig fin i den sarte isblå nuance. 

Skæbne er anden del af Nattens Sanger og jeg er allerede begyndt læsningen. Indtil videre går det ikke stille for sig i Victorias liv. Skæbnen har bestemt ikke valgt en let vej for hende. Christina Bonde gør også noget ekstra ud af at sende bogen, så det er altid enormt hyggeligt at modtage bøger fra hende. Se bare på billedet herunder hvordan jeg modtog Skæbne - pænt pakket ind med bånd omkring :)

Den mystiske kiste ved jeg faktisk ikke ret meget om. Det skulle være en bog fyldt med spænding, action, humor og koder som skal knækkes, så det lyder jo godt. Jeg glæder mig i hvert fald til at læse den.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar