Konkurrence: Vind Knust af Teri Terry

tirsdag den 10. juni 2014

Det her indlæg var egentligt planlagt til først at blive udgivet på torsdag for at fejre min aflevering af mit speciale. Specialet er dog allerede færdigt og blev afleveret tidligere i dag, så indlægget kommer derfor også i dag i stedet.

Fejringen af min aflevering skal selvfølgelig kommer jer læsere til gode - så derfor får I nu en lille konkurrence. Jeg er super glad for at I gider læse med og ind i mellem lægge en kommentar her på bloggen eller et lille 'like' på Bloglovin. Det betyder alligevel en smule.

Jeg vil gerne sige tak til mine 66 følgere, så nu får I muligheden for at vinde tredje og sidste bind, Knust, i serien Slettet af Teri Terry. Jeg har endnu ikke selv læst bogen, men det skal helt klart ske i løbet af sommeren, for jeg glæder mig til at læse afslutningen på Kylas historie.


For at vinde bogen skal I deltage via den konkurence-widget der er herunder. Første og obligatoriske mulighed for at være med er at skrive en kommentar til dette indlæg hvor I fortæller mig hvilken bog I ønsker jer allermest for tiden.

I er først rigtigt med i konkurrencen når I har skrevet kommentaren OG deltaget via widget'en. Hvis en af de to ting mangler, så tæller jeres lod desværre ikke med.

Når der er skrevet en kommentar har I endnu en mulighed for et ekstra lod i konkurrencen hvis I følger bloggen på bloglovin.

Konkurrencen løber indtil midnat d. 1. juli, hvorefter jeg trækker en vinder. Deltagelse kræver desuden at I har en dansk adresse jeg kan sende præmien til. Præmien er venligst sponsoreret af Nyt Nordisk Forlag.

a Rafflecopter giveaway

8 kommentarer :

  1. Jeg er faktisk ikke i tvivl. Den bog jeg ønsker mig allermest i øjeblikket er:

    Harry Potter and the Deathly Hallows.

    Ja på engelsk. For jeg har besluttet at genlæse hele serien på engelsk, og seriøst.. Indholdet i de bøger er <3.. Am I crazy? Yes indeed. U for ikke at snakke om de fine covers (og dem jeg ikke kan lide.. hehe)

    Hvilken mon du ønsker dig mest i øjeblikket?

    SvarSlet
  2. Uh, hvilken bog ønsker jeg mig mest lige nu? Det kunne godt være en toer til The Selection af Kiera Cass, for jeg har lige læst nummer et, og nu vil jeg bare gerne læse videre ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig som et lille barn til at få fingrene i The Silkworm af Robert Galbraith (jk rowling) :)

    SvarSlet
  4. Den bog, jeg ønsker mig mest, er på vej i posten :P
    Dernæst tror jeg det må være de nye danske Harry Potter udgaver.

    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Christoffer:
    Lige PT er den bog jeg ønsker mig aller mest 'En kamp om tronen' af George R. R. Martin. Er helt vild efter at komme i gang med den serie! :D

    SvarSlet
  7. Lige nu er det vist Irene Cao 3. og sidste bog i hendes erotisk-serien, som står på købslisten.

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig rigtig meget til at læse Englefald af Susan Ee, da den har fået gode anmeldelser, samtidig er jeg lidt nervøs for, om den lever op til sin hype

    Stine_andersen@ofir.dk

    SvarSlet