Nyt på reolen #5: Bogbloggertræf

lørdag den 5. april 2014


Til bogbloggertræffet fik jeg lidt ekstra bøger med hjem. Frk. Hyms havde nemlig solgt lidt ud af sin bogsamling og jeg havde udset mig tre bøger der skulle hjem på hylden.

Narkobaronen og Arizona Max er henholdsvis nr. 2 og 3 i CHERUB-serien af Robert Muchamore. Jeg har en stor del af serien og har i lang tid overvejet om jeg skulle købe de sidste, så samlingen kunne blive komplet. Da chancen for at få to af bøgerne, særdeles billigt slog jeg til. Nu mangler jeg blot nr. 4, 5, 6 og 10 inden samlingen er komplet.

Silhuet af Nick Clausen kunne jeg heller ikke dy mig for at vælge. Jeg har siden jeg læste Den Sidste Vindrytter haft lyst til at læse mere af Nick Clausen, men han har bare ikke skrevet andet fantasy endnu. Derudover læste han op af Silhuet da jeg var til Ordkraft sidste år. Jeg ved dog endnu ikke om jeg tør læse den, men nu står den i hvert fald på hylden og venter på at jeg tager mig sammen.

Til sidst synes jeg også lige at I skal have lidt flere billeder af den skønne udgave af Alice i Eventyrland som jeg også fik med hjem fra træffet. Bogen er som allerede nævnt i et tidligere indlæg sponsoreret af Carlsen (mange tak for det) og illustreret af Tove Jansson.





1 kommentar :

  1. Har set billeder fra bogbloggertræffet og det så pænt hyggeligt ud. Jeg er rigtig ked af at jeg blev nødt til at melde afbud pga sygdom. Håber dog på at søde Eey/Katja arrangerer et nyt et i efteråret :-)

    Med hensyn til mit indlæg om Bornholm, så ja Kathrine det er ikke særlig langt væk fra resten af Danmark selv om der er mange der synes det.

    Jeg krydser også fingre for at jeg snart finder et job, det ville være så skønt at komme ud og lave noget igen og bidrage til samfundet :-)

    Håber du får noget at rive i når/hvis du er blevet færdig med din uddannelse. Det er pænt træls at gå og vente på at få bekræftende mails/telefonopkald på at du er indkaldt til samtale i 2 år uden nogensinde at få det. Danmark er gået i stå. Landet står i stampe og vi bevæger os ikke ud af stedet. Ved ikke om det er fordi vores politikere spænder ben for fremskridtet eller om det er fordi firmaerne bare ikke kan se positivt fremad.

    Jeg prøver at holde mig til min daglige mantra: "Positiv energi er det bedste der findes" og så håber og krydser jeg fingre for der snart dukker noget op til mig :-)

    SvarSlet