Følg bloggen

onsdag den 20. november 2013

I forbindelse med det nye design på bloggen har jeg tilføjet disse fine små ikoner i højre side:


Den første gør det muligt at følge mig på Goodreads hvis nogen er interesseret i det. Jeg opdatere hvad jeg læser lige nu, og benytter aktivt siden til at huske hvilke bøger jeg gerne vil læse i fremtiden.

Den anden giver mulighed for at følge bloggen på Bloglovin. Det er ikke noget nyt, men knappen har fået et andet udseende og mange af jer følger allerede med derfra.

Det er efterhånden et stykke tid siden at jeg oprettede en bruger på twitter, men jeg har ikke brugt det super meget siden. Nu har jeg dog gjort det muligt for jer at følge bloggen på Twitter - det kan jo være at jeg på den måde kommer til at bruge det lidt mere.

Det sidste ikon er blot en hurtig måde at skrive mig en mail.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar