At blive citeret

lørdag den 31. august 2013

Der er altid et eller andet specielt over at blive kontaktet af andre der gerne vil høre ens mening om det ene eller det andet. Jeg har fået tilsendt lidt forskellige bøger til anmeldelse, men den mail der lå i min indbakke da jeg kom hjem fra ferie var noget helt andet. Karina, der er skribent på forlaget ViraBooks' hjemmeside, havde skrevet. Hun ville skrive en artikel om fantasy og ville lige høre hvad jeg synes om genren. Jeg svarede på hendes spørgsmål, og godkendte citater, og efter lidt tid kom der mail tilbage med link til artiklen.

Det er lidt sjovt og surrealistisk at blive citeret med både navn og blog i en artikel.

Hvis I er interesserede kan artiklen læses her: Hvorfor er fantasy så fantastisk?


Ingen kommentarer :

Send en kommentar