Blog Tour #10: Brev fra Helle Ryding

søndag den 26. maj 2013



Helle Ryding Blog Tour
Morganas Kilder og Klintespind

Dag 10
Brev fra Helle Ryding






ß Stil spørgsmål direkte til Helle Ryding à
ß Klik på de grønne bannere à



Så er vi nået blog tourens sidste dag og det har været ti rigtigt gode dage. Jeg har nydt at der var fokus på Helle Ryding og hendes bøger, for som I også kan læse i mine anmeldelser, så er jeg ret begejstret for hendes bøger.

Her på den sidste dag har Helle skrevet et brev, som I kan læse herunder. 

Der har været tre konkurrencer i løbet af blogtouren og det er stadigt muligt at deltage i alle tre. Konkurrencen om "Den Sorte Ravns forbandelse" og konkurrencen om "Serpina" slutter begge i dag, så skynd jer at deltag hvis I ikke allerede har gjort det. Konkurrencen om "Ulvepige" og "Månebarn" slutter 30. maj, så der har I lidt længere tid, men gør det allerede nu, så I ikke glemmer det. 

Jeg vil også lige minde om at man stadig kan stille spørgsmål eller komme med ris/ros til Helle Ryding i Spørgehjørnet. Der er kommet flere gode spørgsmål som Helle har svaret på, så tag et kig derind selvom I ikke selv har et spørgsmål.

Det har været dejligt at læse og anmelde bøgerne og det har været rigtigt sjovt at læse de andres anmeldelser også. Det er sjovt at se hvordan vi med især "Den Sorte Ravns forbandelse" har vidst forskellige meninger om den samme bog. Jeg er også glad for at jeg ikke er den eneste der fældede en tåre over Månebarn. Det har været hyggeligt at have 'besøg' af Helle og Serpina og jeg er helt vild med interviewet med Serpina og den lille ekstra historie Sølvklokken. De to ting supplere hinanden rigtigt godt efter min mening. Dagen hvor Serpina får ulven Varar fremhæves i interviewet som en af de bedste dage i Serpinas liv og i Sølvklokken får vi så hele historien om den dag. 

----------------------------------------------------------------------------------------------
Brev fra Helle Ryding

Det har været ti intensive og spændende dage på blogtour. Tusind tak Michelle, Kathrine, Sabina, Susanne og Marie for at invitere mine bøger og mig med indenfor på jeres blogge. Jeg har nydt at være med i det fællesskab, der skal til for at stable hele det store projekt på benene. Sikken et sammenhold I har!

I tiden op til en bogudgivelse har jeg nemt ved at blive rastløs, og denne gang er der jo udkommet hele to bøger på én gang. Ulvepige og Månebarn har fyldt rigtig meget i mit hoved i meget lang tid, så det kunne godt have været meget nervepirrende bare at gå og vente på udgivelsesdagen og omverdenens reaktion på bøgerne. Blogtouren har betydet, at jeg har haft virkelig travlt her op til udgivelsen.

Det har været travlhed med sjove og gode ting. Meget har skullet forberedes og koordineres. For mit eget vedkommende har jeg nydt at kunne blive i Serpinas univers lidt længere, for jeg skulle jo skrive Sølvklokken, som er den lille, løsrevne fortælling fra klinten, hvor vi hører om, hvordan Serpina får sin ulv, Varar. Og så var der interviewet med Serpina, som I havde fået idéen til, at vi skulle lave. Det var virkelig en skøn opgave, som jeg har været meget optaget af.

Jeg har oplevet det, som om der hele tiden har været forfatterbesøg i gang på fem åbne ”stande”, hvor I gæstfrit har taget imod mig og præsenteret mit forfatterskab. Jeg har følt mig meget privilegeret over, at I har taget så godt imod mine bøger og vist så mange sider af dem.

Fire bøger har I læst her op til touren, og I har gjort jer tanker om dem og delt jeres meninger om dem med os andre. Kulminationen på blogtouren har selvfølgelig været her de to seneste dage, hvor Ulvepige og Månebarn er udkommet, og I har anmeldt bøgerne på bloggene. Jeg er meget glad for, at I har taget så godt imod dem – mine nye ”børn”. Ris og ros har de fået – allerflest roser heldigvis :D Jeres meninger er jeres egne, og når de er så seriøse og godt begrundede, som I alle sammen gør det, så er jeres meninger meget lærerige og værdifulde ikke kun for mig, men for alle, der følger jeres blogge.

Tusind tak, kære bogelskere, for ti dejlige, hektiske, spændende dage. Jeg har lyst til at råbe som det lille barn på karrusellen. ”Jeg vil ikke af nu. Én tur til. Bare én tur til …”

Kærlige hilsner fra Serpina og Helle
----------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer :

Send en kommentar