God nyhed til Study-fans

torsdag den 1. november 2012

Maria V. Snyder gjorde min dag i går så meget bedre, da hendes nyhedbrev tikkede ind i min mailbox. Lige for tiden er jeg igang med hendes bog "Touch of Power",  og i tirsdag hvor jeg udpegede top ti Kick-Ass heltinde fik jeg helt vildt meget lydt til at læse Study-bøgerne om Yelena igen. Derfor var det også en glædelig overraskelse jeg fandt i nyhedsbrevet, men læs det selv lige her:





Det er en fantastisk nyhed, selvom jeg kan have mine bekymringer om hun nu bare koger mere suppe på et emne der er brugt op. Men den del ved vi først noget om når bøgerne engang kommer, og lige nu vil jeg bare glæde mig til at læse mere om Yelena. De bøger er gået hen og blevet nogle af mine yndlings, og jeg elsker Marias skrivestil. Det er så let at synke ind i hendes historier, og så handler de ikke om teenage-piger. Hovedpersonerne er i hvert fald i de bøger jeg har læst, nærmere i starten af tyverne og det er rigtigt rart at læse om nogle stærke piger som jeg har lettere ved at identificere mig med end alverdens tossede teenagepiger der kun har kærlighed i hovedet. Selvfølgelig er der også kærlighed i Marias bøger, men det fungere bare så fint. Jeg sidder med et lille smil på læben ved tanken om flere bøger om Yelena, det kan nok blive spændende at læse om et par år.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar