Bøger til anmeldelse #3

torsdag den 29. november 2012

Eller bog er så meget sagt, for det er jo faktisk både en bog og et PS3 spil. Nu ved de fleste sikkert godt hvad jeg taler om, for det er nemlig den nye Wonderbook "Book of Spells". Da Amalie fra PlayStation skrev om jeg ville anmelde den, sagde jeg straks ja, fordi jeg er nysgerrig på hvad dette nye format af en bog er. Der kommer efterhånden flere og flere bud på hvad fremtiden bog er for noget og den udvikling er jeg lidt interesseret i, fordi jeg ikke ønsker at den almindelige bog skal forsvinde. Bortset fra det, så ser jeg på de nye bud med spænding og jeg glæder mig til at se hvordan Wonderbook virker.

"Wonderbook er en helt ny interaktiv enhed, som via augmented reality får spillet til at komme til live foran dig." - sådan står der i den mail jeg fik. Det er en udvidelse til PlayStation 3, hvor man sidder med en bog foran sig som man kan bladre i. Jeg har ikke prøvet det endnu, men jeg vil komme med en frisk anmeldelse af systemet når jeg får det afprøvet.

Book of Spells er det første spil til Wonderbook, og er udviklet i samarbejde med J. K. Rowling. Og ja det er endnu en bog/spil i Harry Potters univers. Jeg vil komme meget mere ind på spillet i min anmeldelse af det. Nu synes jeg lige at I skal se hvordan sådan en Wonderbook ser ud. 






Jeg glæder mig til at prøve bogen/spillet og se hvad det er for noget og om det virkeligt kan være den nye bogform.

Tak til PlayStation for hele sættet.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar