Bøger til anmeldelse #2

mandag den 19. november 2012

Jeg har modtaget bogen "Under angreb" skrevet af John Flanagan. Det er Nyt Nordisk Forlag der var så søde at sende mig bogen, da jeg spurgte om jeg måtte anmelde den. De var endda så søde at sende den to gange, da første forsendelse åbenbart er blevet væk i posten. Men mange tak til Susan fra Nyt Nordisk Forlag.

"Under angreb" er anden del af John Flanagans nye serie Våbenbrødre. Efter at have læst med i Skyggens Lærling, måtte jeg se hvad Flanagan nu havde fundet på. Den første bog var rigtig god, og derfor glæder jeg mig også til at læse denne her. Jeg er faktisk allerede begyndt og kommet et godt stykke ind i den.

Bogen udkom d. 28. oktober, så den er allerede at finde i butikkerne. Læs mere om bogen her hos forlaget: Nyt Nordisk Forlag
...... eller vent et par dage til jeg kommer en en frisk anmeldelse.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar