3. søndag i advent

søndag den 11. december 2011

Det er 3. søndag i advent og julen kommer som tidligere nævn tættere og tættere på. Julestemningen har endelig fundet mig og der er kommet lidt nisser op rundt omkring.

I torsdags var jeg til den første eksamen. En fire timers skiftlig eksamen i det teori vi har haft om GNSS, Udjævning, Fotogrammetri og Afsætning. Lidt af en dræber må jeg indrømme for jeg var helt færdig bagefter og måtte bare hjem og sove. Jeg havde egentligt ikke rigtigt været nervøs inden eksamen startede, men da opgaven blev udleveret kom nervøsiteten og jeg brugte de næste 4 timer på at sidde og ryste og måtte koncentrere mig for at ramme de rigtige taster. Jeg tror dog at det hele gik okay. Jeg nåede at svare på det hele og havde endda hele 7 min tilovers da jeg havde svaret på det hele.

At få overstået eksamen hjalp på julehumøret og så fik jeg tændt for radio soft og radio aura der spiller julemusik hele december. Det har også været godt medvirkende til at julen har gjort sin indtog i mit lille hjem.

Jeg ville såmænd bare lige ønsker jer alle sammen en god jul og så håber jeg at julen har fundet jer alle sammen, for det er i bund og grund en rigtig hyggelig tid.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar