En blandet fornøjelse

mandag den 6. juni 2011

I dag har været endnu en dag med opmåling på programmet. Det startede med at regne netop som vi stod ud af bilen og skulle til at finde instrumenterne frem. Vi iførte os regntøj og begyndte at måle. Jeg kan godt sige jer at der kom meget vand. På den korte tid de rent faktisk regnede kom der rigtigt meget og vi blev godt våde. jeg var glad for mit regntøj. Det var et held at vi kunne stå lidt i tørvej og skrive i målebogen, selvom den nu godt kan tåle vand. Det ville bare have været så ærgerligt at den blev helt gennemblødt. Efter den første opstilling forsvandt regnen og solen kæmpede sig stille og roligt gennem skyerne så der over middag var blå himmel, høj sol og 26 grader - så bliver det da ikke bedre vejr at måle i?

En dag der startede i regntøj og gummistøvler, endte med solskolede overarme og begynde soleksem. I morgen må jeg huske den solcreme fra morgenstunden, ligemeget hvad vejrudsigten siger.

2 kommentarer :

  1. Hej med dig!
    Jeg faldt lige over din blog via diverse links rundt omkring. Jeg er selv bogblgoger, så det er altid rart at andre her på bloguniverset. Jeg kommer nok tila t kigge forbi et par gange.

    www.breakingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet
  2. Så er det jo heldigt,a t vi kan udveksle anmeldelser på her vores blog, men til hinanden. Og takf ro din tilmeldning på min blog! Jeg har også meldt mig til hos dig. Vi danske bogblogger må jo holde lidt sammen, da der ikke er så mange af os.

    www.breakingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet