Solskoldet!

søndag den 8. maj 2011

Ja, så blev det min tur til igen i år at mærke solens magt på min egen krop. Her i weekenden har jeg været i sommerhus i Fjellerup med studiekammeraterne. En rigtig hyggelig weekend med masser af afslapning og ingen tanker om lektier eller opgaver der burde regnes. Hele semestret fra med (alle 10 personer), så der var heller ingen dårlig samvittighed over at de andre sad derhjemme og lavede noget. 

Lørdag formiddag gik vi en tur til Bønnerup, en gåtur på lidt over 7 km. Nogle vendte om halvvejs og gik tilbage og et par stykker blev hentet i Bønnerup. Winnie og jeg valgte dog at tage gåturen tilbage igen i et lidt højere tempo. Med en hastighed på 6 km i timen tog det ikke så lang tid og vejret var godt, der var skøn natur med træer, skov, enge, strand og hav. Naturen er så flot når det er blevet forår og alt springer ud.

Et halvt væltet træ som jeg faktisk kunne nå
at hænge i. Prøv at se de dejlige grønne
omgivelser.

Som sagt var vejret godt. Solen skinnede, det blæste godt nok lidt, så det føltes ikke brændende varmt og det var nok også der det gik galt med mit forhold til solen. Lørdag aften kunne jeg i hvert fald se at mit ansigt og hals havde fået en pæn rød kulør og føltes meget brændende. Det er nu nok min egen skyld, for det med solcreme er jeg ikke ret god til. 

Nu sidder jeg bed en bahagelig træthed i kroppen det skyldes frisk luft og bevægelse og håber at I andre også har nydt det gode vejr her i weekenden.  

Ingen kommentarer :

Send en kommentar