Bøger med posten

onsdag den 26. januar 2011

Så kom dagen, hvor jeg har modtaget de bøger jeg bestilte på saxo for 18 dages siden. Det er 3 engelske bøger, som jeg glæder mig meget til at få læst. Det 3 meget forskellige bøger tror jeg.

The Name of the Wind by Partrick Rothfuss - En bog jeg havde ønsket mig i julegave, men ikke fik. En bog som jeg er meget spændt på at få læst, ikke mindst pga. de anbefalinger af den jeg har fået af andre.

The Resistance by Gemma Malley - For nogle år siden læste jeg Forfatningen, men det ser ikke ud til at forlaget oversætte de næste bøger. Så nu har jeg anskaffet mig den på engelsk, så jeg kan læse videre.
 
Poison Study by Maria V. Snyder - En forfatter jeg ikke rigtigt kender til, men det lyder lovende. Jeg faldt over hendes bøger ved et tilfælde og nu skal de have en chance.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar